Thursday, July 21, 2011

Review Movie Flat 3A



petang tadi aku da tgk cite ni kat panggung..aku nak buat review ni xder la reti sangat pon. tapi aku rase cite ni agak menarik la xder la bosan sangat. Tapi ape yang aku lihat pengunjung kat dalam panggung just 2/10 dari kapasiti dewan, maybe hari ini weekdays dan juga ianya bersaing dengan Harry potter part 2 yang dah pecah panggung ni.

Ok cerite flat 3A dengan pembunuhan yang terjadi kepada seorang ahli perniagaan dengan menggunakan imu hitam oleh Kang Suman, bomoh indonesia yang dimana scene ini terhenti disini kerana akan dikaitkan pada ending cerita. kemudian cerite ini diteruskan dengan kehidupan fiqah(intan ladyana) yang agak ""bergaul bebas " dengan teman lelaki nye, anas(name pelakon ni aku x tahu) sehingga fiqah menggugur kan kandungan nya yang berusia 4 bulan. kemudian fiqah dihantui dengan gangguan suara bayi menangis dan kemudian mengambil keputusan untuk berpindah ke sebuah flat yang dinamakan 3A bersama rakan nya, Ratna. Adakah gangguan yang same berlaku di flat 3A? apekah yang berlaku di Flat 3A? yang tu korang kene la tgk sendiri. nnt x pasal2 david teo saman aku..huhuhu

overall filem ni aku bg 3.5/ 5. ending pon x mengecewakan.

selamat menonton.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...